Friday, May 27, 2011

Majlis persandingan Adah dan Pasangan

Banyak enrty belum dimasukkan, saya masih lagi mencari gambar yang sesuai dan menarik untuk dikongsi kepada pengunjung blog kesayangan saya ni. :). Nanti saya masukkan sikit2 yer..

Hari ni majlis persandingan Adah dan pasangan. Semalam 27 May, majlis nikahnya. Gambar Nikah akan saya upload kemudian. Buat masa ni mari kita lihat solekan Adah untuk majlis nikahnya.


Pelamin untuk Adah dan Pasangan


Adah sebelum di Makeover



Adah selepas di makeover untuk majlis Nikah


Saya dan Adah



Makeup Adah untuk Majlis Persandingannya

Kami di Andaman Qistina Balqis mengucapkan selamat pengantin baru kepada kedua mempelai. Semoga mahligai yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat.

p/s: Maaf kerana quality gambar yang kurang memuaskan. Sekiranya ada gambar dari pihak2 lain, kami akan berkongsi dimasa akan dtg. :)

No comments:

Post a Comment