Tuesday, November 23, 2010

Majlis Persandingan Ina dan Pasangan

Salam kepada semua..hari jumaat, sabtu dan Ahad lepas (19,20,21hb Nov) mmg saya xmenang tangan dengan tempahan..sampai 3 tempat kena andam..nasib baik jarak antara satu sama lain dekat dan kebetulan ada pembantu yang sedia membantu..hari ni saya nak share hasil kerja tangan saya untuk majlis persandingan Ina dan pasangannya pada hari sabtu dan Ahad. Majlis berlangsung di jasin dan hanya selang berapa buah rumah dari rumah saya..

Ina Sebelum Make Over

on Going Make Over

Make Up Untuk Majlis pernikahan


Berdebar2 di majlis pernikahan

Acara outdoor pula berlangsung pada hari Ahad 21hb..jom kita lihat hasil kerja tangan saya untuk acara outdoor pula. Kredit kepada photographer of the day ms bojot.

Ina sedang bersiap sedia untuk persalinan

Dalam persalinan Jawa

Ina dan pasangan dalam tema Hijau Coklat

Kami di Andaman Qistina Balqis mengucapkan selamat pengantin baru kepada Ina dan Pasangan. Semoga Mahligai yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.

Kepada yang berminat, boleh hubungi saya Nora - 017-6339359. Harga boleh dirunding bersesuaian dengan bajet anda. terbuka untuk Majlis pernikahan, persandingan, bertunang, atau apa jua function dengan harga dijamin murah dan berpatutan.

No comments:

Post a Comment