Sunday, November 7, 2010

Wedding Iena dan Wan

Lama x update blog..hari ni selepas balik dr mengandam untuk majlis pertunangan di kemendor baru sy berkesempatan nak berblogging..mengupdate mana yang patut..

kali ni sy nak paparkan hasil kerja tangan saya untuk majlis persandingan Iena dan Wan..Si Iena ni gadis tinggi lampai yang juga menggunakan khidmat sy semasa majlis pertunangannya..terima kasih sgt2 atas sokongan kepada Andaman Qistina Balqis..Gambar2 yang sy paparkan ni pun hasil ikhsan dari mr photographer ~ Shah Crazyphoto..Jadi, jum tengok2 hasilnya..

Tema pink putih dengan gabungan bunga segar untuk pelamin

Sekitar Outdoor Shooting

Iena dalam Persalinan

AndamanQistinaBalqis in Action..:)

Saya dan Iena

Sekitar majlis pernikahan

Saya dan dayang2..:)

Semasa majlis persandingan Iena dan Wan, pasangan ini memilih tema pink lembut dan malangnya saya xberkempatan nak amik gmbar2 semasa majlis persandingannya..tp di sini saya sertakan baju persalinannya yang berasaskan laces dan songket..mmg sgt2 cantik.

Kami di Andaman Qistina Balqis mengucapkan ribuan terima kasih kepada pasangan Iena dan Wan yang menggunakan khidmat Andaman Qistina Balqis dari majlis pertunangan hinggalah majlis penyatuan mereka berdua. Semoga mahligai yang di bina akan berkekalan hingga ke akhir hayat..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment